VBB

Tankar, reflektioner och lite boksnack

Snyggt

Kategori: Allmänt

Dagens hiss på hundra år är Lady Gaga's parfym.
Så himla snygg förpackning så det är sjukt. I morgon är det jag som testar om den luktar gott eller ej! Så jag vet ju inte ritkigt om jag kan hissa den än... Allt handlar väl inte om utseende...
 
Annars jobbar jag. Fast ikväll är det jag som tar med mig jobbet hem då jag inte kan med excel så Johan får jobba extra med mig hemma. Det kommer bli roligt :D
 
Aaaah... i morgon är det liksom fredag igen. Uuuh, det går så fort! Idag hoppas jag att vädret håller i sig så jag kan måla panel i panik! Kampen mot mörkret har återigen börjat. Hösten är här!

KOMMENTARER:

  • Ajlin säger:
    2012-09-20 | 15:44:19
    Bloggadress: http://ajlin.blogg.se

    Den luktar jättegott. Vi fick små provflaskor när vi var på konserten. :)

Kommentera inlägget här: