VBB

Tankar, reflektioner och lite boksnack

Sådärja!

Kategori: Allmänt

Nu är jag 30 i alla fall. Loka Brunn är att rekommendera och jag har gjort mitt livs första ansiktsbehandling.

Aaaah... jag älskar att köpa produkter när jag är på SPA. Komma hem med dem och förlänga sin vistelse och få en liten guldkant på vardagen. Nu är det ju så att jag använder grejer som bara går att köpa på SPA och hudvårdssalonger också. Men gudars vad bra grejer!

Annars händer inte så mycket. Jag känner mig krasslig så igår var jag hemma från jobbet och låg som en säl i sängen hela dagen. Idag har jag varit ute och målat. Snacka om att trotsa kroppen. Vi får väl se om jag klarar mig eller är helt utslagen i morgon. Har duktigt ont i huvudet av målarfärgen i alla fall...

I morgon måste fönstren i sovrummet tvättas på utsidan... Vi har hyrt skylift så det är nog inte ens dum idé!

Nu ska jag duscha och tvätta bort all målarfärg. Mina händer är en blandning av vitt och grått. Snyggt :) Tvättmaskin och diskmaskin är igång så jag kommer nog ha lite att göra sedan också.

Mors!
Kommentera inlägget här: