VBB

Tankar, reflektioner och lite boksnack

Snart 30

Kategori:

Om två dagar fyller jag alltså 30 år. TRETTIO ÅR. Det låter så himla gammalt, och det är det ju egentligen. Jag kommer ihåg när jag var runt 15-16 år och tyckte de som var 30 var typ antika. Och nu är jag där själv! Helt sjukt egentligen. Vart har alla år tagit vägen?
 
Jag må dock säga att jag är nöjd med vad jag har åstadkommit i mitt liv so far. Känns skönt.
 
Aaah... Jag och Johan ska dra iväg till LokaBrunn hade vi tänkt oss. Det kommer bli så himla skönt och roligt! Kalas blir det på lördag. Då kommer familjen och så. Kommer bli bra det här. JAg ville inte ställa till med nåt stort jädra kalas, det räcker med att J har haft det varje år han har fyllt de senaste åren känns det som, även om det är en lögn ;)
 
Oh well...
 
Annars har jag kommit in i jobblunken. Det är rätt roligt, jag är i det avslutande skedet av projektet jag har varit delaktig i och det är både skönt och tråkigt. Det har varit bra. Vem vet vad som kommer härnäst liksom. Nobody knows for sure. Jag har ingen aning. Jag vet att jag ska ha två programkvällar i höst på bibblan. Vad jag ska ta upp är en annan fråga!
 
Snart är det bokmässan också. Ojoj. Tiden går alldeles för fort... :)
 
 
Kommentera inlägget här: